همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

دوست

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ق.ظ

وقتی یه دوست قدیمی عزیز رو میبینی، وقتی بهترین دوست سراسر زندگیت رو میبینی، تمام وجودت پر میشه از خوشی.

خدایا شکرت که به من چنین دوستی دادی. حتی اگر ملاقاتمون محدود باشه به سالی یکی دو بار.

خدایا ممنون که چنین حلاوتی رو به من چشاندی.

خاطراتی دارم از بهترین روزهای سرخوشی، که با دوستی مومن و مهربون، خوشرنگ و بو شدند. 

خدایا ممنون که کسی هست که اینقدر دلم برای دوستی با او میتپه.

خدایا شکرت.

و خدایا میشه بیشتر ببینمش لطفا؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۶
Rose Rosy

نظرات  (۱)

۰۶ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۵۳ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ان شاالله که سال خوب و پر برکت و عافیت و سلامتی و عاقبت بخیری داشته باشید و ان شاالله که زیارت مکرر قبول ائمه علیه السلام قسمت و روزی شما باشد .. امسالی که ایام فاطمیه اول و آخر آن را گره زده است با آغاز و پایان جمعه اش ان شاالله با ظهور حضرت حجه گره بخورد و دلها به نور حضورش روشن شود ..
احساس جالبی است ، البته اگر آن دوست هم از دیدن ما خرسند شود ...
ملتمس دعای خیر شما هستم
عاقبت شما بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی