همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

تشکر

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

خیلی وقت بود یه نفر این جوری از کارم تعریف نکرده بود:

دستت درد نکنه. خیلی خوب لحن زنده پیامک ها رو در آوردی. چقدر باهوشی تو دختر! خیلی کیف میکنم که من یه چیزی میگم تو تا تهش رو میخونی. 


در جواب منم از کارفرمای عزیزم تشکر کردم که چقدر خوب تشکر میکنه و به آدم انگیزه میده.

بعضیا، یعنی خیلیا عارشون میاد از کار آدم تعریف کنن، که نکنه طرف پررو بشه یا متوقع. ولی این کارفرمای عزیز نادیده ی من که خانم هم هست و به همین علت خیلی کار باهاش راحت میشه، به همین راحتی و سادگی از آدم تعریف میکنه و یه عالمه انرژی تزریق میکنه به روح آدم.

از ظهر، سرخوشی لذت بخشی دارم. 

واقعا خدا چقدر حکیم و داناست که اینقدر برای شکرگزاری از دیگران تاکید کرده، شکرگزاری از خودش بماند.


خدایا شکرت که کمکم کردی با بیان خوبی سخن اولیای تو رو به گوش مردم برسونم.

یا رسول الله، یا امیر المومنین، از شما هم ممنونم که دستم رو مثل همیشه گرفتید و کلمات رو بر زبان قلمم جاری کردید.

خدایا شکر و ممنونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی