همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

چاره

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

گاهی راه چاره درست در بغل توست، حتی گاهی بغل هم نه، در آغوش توست و حواست بهش نیست

درست راه چاره ای که برای دانشگاه رفتن من به ذهنم رسید و بی درنگ توسط همسرجان پذیرفته شد.

راه چاره ای که هم همسر رو از ساعتهای طولانی بی فایده حضور در اداره شون نجات میده، هم من رو به ارشدم میرسونه، هم ما رو به پذیرش گرفتن خیلی نزدیک میکنه.

فقط میمونه نتیجه کمیسیون که آیا اجازه ادامه تحصیل دارم یا خیر!

به لطف مسئول آموزشمون، پروندم ارجاع داده شده بود به اموزش کل و این کارم رو سخت کرد، دو سر آژانس، به دندون کشیدن بچه و طفلی رو از این سر دانشگاه به اون سر و از این ساختمون به اون ساختمون و از این اتاق به اون اتاق کشوندن، همسر جان رو از اداره به خونه کشوندن واسه ارسال مدارک، 

توکل به خدا ، من تلاشم رو کردم، نتیجه رو میسپارم به خودش هر طور که صلاحم هست ان شاالله بشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی