همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

دفاع

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ

دلم میخواد برنامه هام رو برای روز دفاعم بنویسم، برنامه هایی که مثل یک رویا وسط بحبوبه درس خوندنم سراغم اومد و از هیجانش گرم شدم.

به حول و قوه الهی

میخوام همسر و پسرم روز دفاعم دانشکده باشند. همسرم برای اینکه نتیجه زحمت ها و فداکاریهاش رو ببینه و پسرم، برای اینکه خاطره خوبی از درس خوندن مامانش تو ذهنش بمونه. خاطره ای همراه با گل و شیرینی و هدیه

میخوام کیک روز دفاعم رو خودم تزیین کنم. کیکی با کلاه فارغ التحصیلی رویش

دلم میخواد بهترین و راحت ترین لباس هام رو بپوشم، تا هم ظاهرم اراسته باشه و هم راحت بتونم ارائه بدم

میخوام اون قدر تمرین کنم که بدون تپق زدن، همه ارائه ام به زبان انگلیسی باشه

و در آخر میخوام اونقدر خوب باشه کارم، عالی باشه که با یه بیست بدون برو برگرد، خستگی این سالها از تنم بره که بره که بره و به جاش خوشحالی بمونه و احساس سرافرازی

دلم میخواد ایمان و مامان و بابا بهم افتخار کنند.

ان شاالله

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۲
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی