همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

هدف

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ق.ظ

هیچ وقت نمیدونستم « در آینده چه کاره خواهم شد»

همیشه هدفم برام گنگ بود.

اما خدا رو شکر 

از وقتی دوباره به دانشگاه میرم، دقیقا میدونم میخوام چی کار کنم. و تمام تلاشم رو میکنم تا به اون هدف برسم ان شاالله.

خیلی شیرینه که وقتی دارم درس میخونم، دقیقا میدونم این درس خوندن من، کدوم تکه از پازل مسیر رو برای رسیدن به هدفم پر میکنه.

هدف داشتن در زندگی، نعمت خیلی بزرگیه و من خدا رو شاکرم بابت این یکی نعمتش هم.


فقط میمونه یه سوال: پس بچه دومم رو کی بیارم و کی بزرگ کنم؟

خدایا کمکم کن جواب این یکی رو هم پیدا کنم لطفا .

ممنون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۳
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی