همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

روز موعود

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ

بالاخره روز موعود رسید و گذشت.

من دفاع کردم. 

و الان ملغمه ای از احساس خوشحالی، رهایی، حسرت نقص های جزیی که طبق رسم خودم در نظرم بزرگ جلوه  میدم، امید برای اینده و احساس انرژیک بودن برای کارهای اتی، نمیزاره من بخوابم!

هرچند ساعت 8 شب داشتم از شدت اضطرابی که کشیدم غش میکردم.

ان شاالله مینویسم از روز دفاعم. و قدر میدونم توانایی هایی که خداوند به لطف و کرم خودش به من عطا کرده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی