همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

چشم پوشی

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ

من نمیتوانم ذهنیت و طرز فکر دیگران را عوض کنم، حتی اگر یقین داشته باشم اشتباه میکنند و حتی اگر نزدیک ترین فرد زندگیم باشد.

پس مسوولیت من چیه این وسط؟

حرفت رو بگو، و بگذر. 

نه با بحث، نه با جدل، نه توضیح، نه مثال مواقع مشابه، نمیتوانم او را متوجه کنم. چون نمیخواهد.

پس بی خیال باش و حساسیتش را درک کن. 

بگذر، مثل همیشه.

خودت عامل باش به ایه ای که میخواهی او را وادار کنی به عمل به ان: وعفوا والیصفحوا الا تحبون ان یغفر الله لکم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی