همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مرور

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ

دوست دارم فرصت کنم و بنشینم سر تک تک کلاس های دوران کارشناسی

همان ها که هر کدامشان برایم یک مصیبت بود!

دوست دارم بنشینم و این بار با انگیزه، با علاقه و با غنیمت شمردن فرصت، همه ی زیر وبم درسها را یاد بگیرم

این اتفاق برایم میافتد ان شاالله

من درسهای دوران کارشناسی را به خوبی یاد خواهم گرفت. خدا رو شکر که به سادگی و به طور غافلگیر کننده ای این امکان برایم فراهم خواهد شد.

خدایا سپاسگزارم

سپاسگزارم

سپاسگزارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی