همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

درس

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ق.ظ

درس خواندن طی سالهای اخیر، شوق زندگی را در من تازه میکند

احساس سرزندگی میبخشد

جالبه که تمرین زبان انگلیسی این احساس را به من نمیبخشد

از ظهر که ایمیل استاد را با 13 روز تاخیر، مبنی بر دعوت برای شرکت در همایش دریافت کرده ام، دوباره خون تازه ای در رگهام جریان پیدا کرده.

فایل مقاله و فایل پایان نامه در نوار وظیفه ویندوز باز شده اند، جملات مقاله بالا و پایین میشوند، و من خودم را برای چاپ مقاله ام در همایش آماده میکنم. 


خدایا این احساس خوب را دوست دارم.

خدایا شکرت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی