همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

تولد 29 ام

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۴ ب.ظ

دوباره، و شکر خدا دوباره، نوزده فروردین شد و من زنده ام و سالمم و تولدم را میبینم

خدایا شکرت که هوا خوب است و دلم روشن است و همسرم دارد موهای پسرمان را کوتاه میکند، بی خیال اینکه من دوست دارم روز تولدم بیرون باشم و از هوای دلچسب و عالی و بهاری روز تولدم در فضای باز لذت ببرم.

خدایا شکرت که سالمم و فرزندی در راه دارم و برنامه ای و هدفی برای آینده.

خدایا شکرت که خانواده ام همگی خوب و سالم اند و من را دوست دارند و تولدم را تبریک میگویند و از موفقیت و دوباره مادر شدنم خوشحال میشوند.

خدایا شکرت که همسرم روز تولدم را همیشه یادش است و برایش اهمیت دارد تا با کیک و هدیه ای خوشحالم کند.

خدایا شکرت که پسرم برایم نقاشی کشیده و برای تولدم بهم هدیه داده است.

خدایا شکرت که در شب تولدم، صدای قلب غنچه ی در راهم را شنیدم و لبخند بر لبانم دوید.

خدایا شکرت که رفاه داریم، امنیت داریم، خانواده داریم ، 



خدایا این لیست تا ابد میتواند ادامه پیدا کند.

الحمدلله علی کل حال.

الحمدلله علی کل نعمه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۹
Rose Rosy

نظرات  (۱)

همیشه سلامت باشین، فرزندِ در راهتون از نظر من مهم ترین نمود خوشبختی میتونه باشه ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی