همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مقاله

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ

مقاله ام را بالاخره تنظیم کردم.

به لطف ایمیل استاد، همت کردم و برای همایشی که ایشون معرفی کردند و خودشون هم جزو هیئت اجرایی و داوران هستند، مقاله را اماده کردم و امشب فرستادم. استاد هم خیلی لطف کرد و ایراداتم رو تک تک گرفت و خودش به فرمت همایش درآورد و تایید نهایی کرد.


به خاطر استرسی که پیش ازین در زمان ارائه ها وارد میشد و به خاطر نینی خانم، بارها استخاره کردم که انصراف بدم، یا بگم فقط مقاله رو میفرستم، ولی سخنرانی نمیکنم. هر بار بد اومد، خیلی بد و به انجام و اتمام این کار توصیه شد. خیر است ان شاالله.

خدایا گل گاو زبون هم که برای نینی خانم ضرر داره. خودت لطفا همون طور که کمکم کردی کار رو انجام بدم، کمکم کن با موفقیت و رضای تو، و سلامت کامل عقلی و جسمی! به پایان برسونمش. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی