همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

پروسسسسسه

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

یه نفر بوده یه پارچه میبره خیاطی، میگه با این یه کت بدوز، نیام ببینم ال دوختی و بل کردی و فلان جور خراب کردی و بگی پارچه کم اومد و بد شد و ... اصلا بده به من نمیخواد بدوزی

شده جریان من و طی مراحل اپ لا ی کردن

میشینم، مطالب رو میخونم و میخونم و میخونم 

تجربه ها رو، کیس های مختلف رو . 

امتحان تا فل

امتحان G R E

پیدا کردن دانشگاهی که رشته ی غیرمتداول من رو داشته باشه

پیدا کردن استاد

ُS o P

C V

re co m

ترجمه مدارک

از همه مهمتر برنامه ریزی برای زمان گرفتن پذیرش و شروع به تحصیل **



بعد به این نتیجه میرسم که خیلی کار زیاد داره و من با وجود یکی ونصفی فرزند عزیز، که بزرگه مهد هم نمیره، و کوچیکه هم که فعلا درونمه! نمیتونم

بعد پیج ها رو میبندم و میرم به کودکم رسیدگی میکنم ، یا کارای خونه



** چقدر جالب

موقع نوشتن کارها، با خودم گفتم فقط همین؟ اینا که انجامشون کاری نداره. چرا فکر میکردم بیشتر ازینها کار داره؟

این که میگن کارهاتون رو بنویسین، بی دلیل نیست. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
Rose Rosy

نظرات  (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی