همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

یکهویی

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۲ ق.ظ

یکهو دلم هری میریزه

از فکر روزهای بعد از زایمان

از پسرکی که اصرار دارد با مامان و نه بابا دستشویی برود

این فکر وقتی دلم درد گرفته و پسرک اصرار دارد که اگر مامان نیاید من دستشویی نمیرم، سراغم میاد

بعد اشکهام اند که پشت هم جاری میشن

دلم درد میکنه، پشتم، کمرم، زانوم، کف پام، همه جام نمیدونم کجام.

دلم مامان رو میخواد

مامان که حدود 20 روزه ندیدمش، ولی خیلی زیاد دلم براش تنگ شده

لعنت به بعد مسافت

لعنت به زندگی در شهر دیگه




خدایا شکرت به خاطر پدر و مادرم. خدایا شکرت به خاطر حیاتشون، سلامتیشون، مهر و محبتشون. 

خدایا شکرت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۳
Rose Rosy

نظرات  (۲)

دور از مامان  سخته 

من تحملش ندارم 

حتی تو مدرسه دلم براش تنگ میشه 
اما وقتب کنارشم  همه اش دعوامون میشه 
نی نی
ای جان :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی