همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

الحمدلله علی کل حال

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ب.ظ

گاهی که یه ناراحتی پیش میاد، جسمی یا روحی، به این فکر میکنم که زندگی قبل از این قضیه چقدر زیبا بوده و من حواسم نبوده. به خودم میگم اگر این مساله حل بشه دیگه شاد شاد خواهم بود. اما تجربه ثابت کرده وقتی هم همه چی اوکیه، این نفسراماره دیوونه گاهی الکی بهانه میگیره و خوشی ها رو ناخوش جلوه میکنه.

نمونه اش آفت دهانم بود که یک ماه بود امانم رو بریده بود‌. با خودم میگفتم یعنی اگه این خوب بشه من دیگه هیچ غصه ای نخواهم داشت.

یا این روزها. که اون فکر و خیال مسخره احاطه ام کرده و مثل یه غم بزرگ قلبم رو فشار میده. 


خدایا شکرت به خاطر سلامتی.

خدایا شکرت به خاطر صلح و دوستی.

خدایا شکرت برای نعمت حیات.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی