همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

یلدای خاطره مند

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

اولین یلدای گرامی داشته شده تو خونه بخت بعد از نه سال. 

فکر میکنم ازون جایی شد که با خودم گفتم خودم همت میکنم و شب یلدا میسازم. به قول گیس گلابتون زنان پاسبانان سنتها هستند. پس با بارک شکلاتی انار و ژله الوئه ورا با انار و بوقلمون کف قابلمه ای یلدا ساختیم.

همسر جان هم با یه دسته گل قشنگ و یک جعبه رلت جان جان و یک دست لباس خیلی جااان جان خونه اومد.

برادر مهربان همسر هم در پی رویدادهای اخیر، یک ساک خشکبار یلدایی اورد دم خونه. یک جعبه ترمه ای خوشگل اجیل و باسلق و قیصی، یک بسته گر و یک بسته پشمک. توی یک ساک محکم و خوب.

یلدای قشنگی داشتیم. عکس گرفتیم و خندیدیم و خوردیم و خوش گذشت.

خدا را شکر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی