همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

سین جیم

دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ

قبض موبایل اومده واسم 20 هزار تومن. در حالی که اخیرا بالاتر از 3000 تومن قبض نمیومد. گفتم خب دو روز اینترنت داشتم میشه 2 تومن. تو سفر هم مکالمه داشتم جهنم ضرر اونم 5 تومن!! دیگه چه جوری میشه 20 تومن؟ رفتم تو سایت mci ریز هزینه ها. میبینم 12 هزار تومن خدمات مبتنی بر محتوا لحاظ فرموده اند!! رفتم کدش رو درآوردم، دیدم سرویس سین جیم رو عضو بوده ام گویا! 

در همین رابطه لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید.

چرا و چگونه؟ (15 نمره)

چه وقت ؟ (5 نمره)


حالا اینکه این سرویس دقیقا چه گلی به سر من میزده که من حتی متوجه هم نشده بودم که عضوشم، دو نمره اضافه داره که مستقیم به نمره پایان ترم افزوده میشه.

صد افسوس که با لغو آن شانس برنده شدن 206 و آیفون و کوفت و غیره را از دست داده ام!

یعنی اگر هر کس دیگری غیر از خودم چنین چیزی واسش پیش میومد میگفتم حواسش نبوده، مگه میشه؟ حتما اطلاع میدن، حتما بلد نبوده دستش خورده!

دزدها شاخ و دم دارن عایا؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی