همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

میهمانی ملکوتی

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

انا ضیفک و جارک

این جمله از دیروز که زیارت حضرت رسول در روز شنبه و امروز که زیارت امیرالمومنین و حضرت زهرا رو بعد از نماز صبح خوندم مدام در ذهنم تکرار میشه. 

مهمان هستیم و همسایه شان.

غذا که میپزم، برای مولایم میپزم. خانه را که تمیز میکنم، خانه ایشان را تمیز میکنم. 

باید مواظب باشم، حرمت صاحب خانه را حفظ کنم. حق همسایه را به جا بیاورم. 

نکند در خانه ای که مهمان هستم صدایم بلند شود. نکند اخم و تخم کنم. نکند مهمان خوبی نباشم. 

یا مولای انا ضیفک و جارک...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی