همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

من بردم و من بردم

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

امروز بعد از سالیان سال تو یه مسابقه شرکت کردم و برنده شدم.

اینکه تنها چهار شرکت کننده حاضر بودند چیزی از ارزشهای غذای پ ا ی چو پ ان من و البته خوشحالی من کم نمیکنه!

پنجاه هزار تومان وجه نقد بود که در جا به حسابم واریز شد و شیرینی دورهمی در پارک امروز رو دو چندان کرد. 


خدایا شکرت. دوستت دارم. ممنون که اینقدر هوامو داری و خوشحالم میکنی. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۷
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی