همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

من و این همه بزرگی محاله

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ب.ظ

M V:

گاهی خودم جا میخورم از اندازه بزرگ شدنم!

وقتی که شب شلوار میپوشانم به پسرک قریب به شش ساله ام که در سالن خوابیده تا سرما نخورد، وقتی که دخترک یک ساله ام لباسم را میگیرد و میکشد تا بغلش کنم، وقتی قربان صدقه یکی شان میروم و همزمان دیگری را نوازش میکنم تا عدالت را رعایت کرده باشم، وقتی همزمان غذا میپزم و جواب دو بچه را میدهم و با همسرجان گفتگو میکنم و موبایل را چک میکنم و فکر مقاله ارسالی برای استادم هستم.

راستی من کی اینقدر بزرگ شدم که خودم نفهمیدم؟!

خوشحالم و شاکر. قدر ستاره های هفت آسمان. 

خدایا شکرت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۷
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی