همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

من یک سحرخیزم

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ق.ظ

با اینکه دیشب تا یک و نیم بیدار بودیم به صرف خندوانه، صبح بعد از نماز نخوابیدم. ملافه ی لحافی که چهار روز پیش شسته بودم رو دوختم. ملافه ست رو تختی و رو بالشی‌ها. نهار رو بار گذاشتم. برای نهار همسر سالاد درست کردم و تزیین کردم. صبحانه اماده کردم و تزیبن کردم. و کم کم بچه ها و همسر بیدار شدند و الان ساعت بیست دقیقه به یازده صبحه و من هنوز نمردم. ظاهرا قرار هم نیست با بیدار موندن بمیرم. پس چرا اینقدر تنبلی میکنم برای بیداری بعد از نماز صبح؟ 

یقینا این ترسیه که شیطان القا میکنه که خوابم کم خواهد شد و سرم درد خواهد کرد و ال و بل.

لعنت بر شیطون.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی