همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مدرسه الهی

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

میگویند، عالمان دین، که خدا پدر و مادری را برای انسان انتخاب میکند که بهترین رشد را برایش فراهم کنند. این رشد ممکن است از طریق پدری سخت گیر باشد، یا مادری تمام و کمال، یا پدری که رها کرده و رفته، یا مادری که از مادری اش لذت نمیبرد و ....و.... به عدد ادم ها، ممکن است وضعیت خاصی برای رشد لازم باشد.


من عقیده دارم خدا "او" را برای من برگزید. چون بهترین رشد را برایم داشت. از شکستن بت خودپرستی و غرور، تا زیر پا گذاشتن "من" محترم، گوگولی، عزیز و "غدّ" درون. 

گاهی که به خاطر گناه نکرده سرزنش میشوم، و عذرخواهی میکنم، چون اگر قرار به سجده به غیر از خالق بود، من موظف بودم به "او" سجده کنم.

گاهی که به خاطر یک فراموشی دو ساعته در مهمانی، ساعتها و روزها مرا به نادیده گرفتن اختیاری اش مهمان میکند، و من بال بال میزنم که دیده شوم و بخشیده.

گاهی که قلبم از حجم بی توجهی انتخابی اش که به خاطر سهل انگاری ناغافل ام ارزانی ام داشته، فشرده میشود

میدانم که این ها مرا رشد میدهند و قوی میکنند، اگگگگگگگررررر به خاطر رضای خدا، خالص برای او، صبر کنم و مهربانی بورزم.

امممما چه کنم که توانم اندک است و گاهی زود خسته میشوم. اما کار برای خدا خستگی و دلزدگی ندارد. باید خرده "من-من" های لابه لای نیتم را با موچین دربیاورم و خالص اش کنم. فقط برای ذات خودش، که شایسته پرستیده شدن است.


ربنا لا تحملنا مالا طاقه لنا به.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی