همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

to do list

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ
در سرم پر از پرنامه است و دستانم از اقدام، تقریبا خالی.
لیستی نوشته ام از کارهایی که بر خودم لازم میدانم از قرار زیر:

- گرفتن تافل ===> مطالعه زیان
- نوشتن مقاله (موضوع کالمن فیلتر در بیمه)
- نوشتن رزومه
- مطالعه برای دکترا
  - دروس تخصصی
  - زبان ==> حل سوالات چند کنکور
  - استعداد تحصیلی ==> چند کنکور+ توضیحات روش تستی
  - ریاضی عمومی ==>روش تستی

و این هم اضافه کنم (توی ورق دیگه جا نبود!)
- کار با نرم افزار متلب
- پیدا کردن حداقل 5 دانشگاه دلخواه


خب! این کارها چقدر زمان میخواد؟ خیلی
من چقدر زمان دارم؟ امممم. چیزه. 
چقدر امید دارم؟ خیلی.


به قول سپهر: هر چقدر بخوایم، خدا داره.  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی