همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مهمانی در هاله ای از ابهام

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ق.ظ

بعد نود و بوقی، امروز که از خواب بیدار شدم، خودم و بچه ها حالمون خوب بود و کسی آب بینی، سرفه، عطسه و امثالهم نداشت و از قضا فرداش هم پنجشنبه بود و ما هم برنامه قم نداشتیم و این یعنی بالاخره میتونستیم مهمانی مدنظر متشکل از ما، پدر و مادر و خواهر و برادر و خانواده برادر همسر جانمان وعده بگیریم. 

خب.

ظهر بعد از نماز ظهر دعوت کردیم و با روی باز پذیرفته شد.

شب، بعد از نماز مغرب ناگهان صدای من وسط جمله گرفت و الان صدام بی شباهت به خروس تازه بالغ نیست. (متهم ردیف اول: کوکوی خوشمزه گل کلم، به علت بوی شدید سرخ کردنی)

با حساسیت مفرط جاری جان  به بیماری چه کنم؟

چه طوری بقبولانم که این حساسیت است و سرماخوردگی نیست؟

دعوت را پس بگیرم؟

دوبلور استخدام کنم؟

خدایا مدد کن لطفا.

دوباره شر نشه.

خدایا خوبم کن لطفا. 

ممنون. 

دوستت دارم خدا.

ممنون که فردا مهمانی عالی و شما راضی و مهمان ها راضی خواهند بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی