همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

کنج دنج

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ق.ظ
امروز به این نتیجه رسیدم که من هیچ جایی در خونه ندارم!
یه گوشه ی دنج، که وقتی میخوام با خودم خلوت کنم، یه چای با خودم بخورم، یا یه یادداشت بنویسم، برم توش و احساس کنم اونجا غار خلوت خودمه.
احساس نیاز میکنم بهش. شاید یک صندلی پشت کانتر آشپزخانه، یا یه بالش برای فضای بین پشت مبل و شوفاژ و میز مبل ها. 
اره دومی معقول تره. هم بی خرجه، هم دنجه، هم از دعوای بچه ها سر اینکه کدومشون رو اون صندلیه بشینن پیشگیری میشه.  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی