همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

امتحان کبری

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

در راستای امتحانات الهی پیرو تصمیم کبرای اینجانب، امروز مصادف با تولدم همسر محترم عزیز جان دل، فقط به تبریک مختصری دیروز در تلگرام بسنده نموده و از هر گونه تدارک و کیک کادو گل بیرون بردن حتی یک پارک ساده، حتی یک روی خوش و لبخند مهربان یا هر چیز خوشحال کننده ی دیگر امتناع فرمودند. با این توجیه که "کادوی تولد مامان کربلا بود"

اگر بتوانم زبان به کام بگیرم و اعتراض نکنم معلومه که رو تصمیمم مصمم هستم. و اعتراف میکنم که خیلی سخته و هر ان دلم میخواد با کنایه  ای چیزی قضیه رو بیان کنم. فعلا که خزیدم زیر پتو تا زبانم بی موقع گشوده نشود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۹
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی