همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

ما مکلف به تکلیفیم نه ملزم به نتیجه

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

من او را بخشیده ام.

من اصولا همه را میبخشم.

چون میخواهم خدا هم من را ببخشد.

ولی ممکن است یاداوری بعضی خاطرات و رفتارها دلگیرم کند.

اما گذراست.

چون خدا میبیند.

چون خدا میداند.

و چون خدا میتواند.

دوست دارم روابط عالی باشد. اما میدانم عزت و بزرگی در دستان خداست. من به وظیفه ام عمل میکنم. بدخلقی و بی احترامی نمیکنم. بی محلی هم نمیکنم. محبت در صورت امکان میکنم. دعا میکنم برای شادی و سلامتی و خوشبختیشان.

و نتیجه را واگذار میکنم به خدا.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی