همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

بهانه‌واره‌های شنبه

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ب.ظ

بی حوصله و دمغم.

تماس دوستم، با اینکه خودم هم میدونستم قرار نیست قبول بشم مگر معجزه ای رخ بده ( و من منتظر معجزه بودم)، 

به علاوه تماس با مامان که گفتن نریم پیششون، چون خواهر که پابه ماهه تنها میمونه و هوا گرمه و شهریور بیاید، و تازه اگر هم نگفته بود همسر به خاطر بعد مسافت و گرمای هوا و وفور پشه و مگس! میگفت برای چی بریم اونجا؟!

به علاوه تعلیق ناخوشایند ثبت نام مدرسه پسرک، که منتظر تماس بابابرقی هستم برای بازدید از کنتور و به نام زدن قبض برق،

و شکستن لیوان توسط پسرک که دردسر جمع کردن ریزه ریزه خرده ها برام موند

و به علاوه شنبه ، که خودش دلیل لازم و کافی برای دمغ بودنه

و به علاوه اتمام مهمانی های خاله بازی

به علاوه لباسهای شسته شده و پهن نشده

به علاوه ظرفهای شسته نشده

باعث شده که من بغض کرده ام و دلم میخواد گریه کنم و خواهر سومی که یه سر اومد کتاب و الگوی نمد ازم بگیره دو بار پرسید چرا بی حوصله ای؟

و من فقط به مدرسه پسر اشاره کردم.



یک جور بی هدفی شده ام‌ و برای من، بی هدفی یعنی عصبیت و بی قراری و بهانه گیری.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۹
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی