همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

زیارت وداع

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

دفعه اخری که در هر سفر میام زیارت، حس میکنم دارم گم میشم. حس یه ادمیو دارم که از یه ساحل امن و مطمئن داره دل میکنه و وارد یه دریای پر تلاطم میشه. 

حس کسی رو دارم که لبه ی پرتگاه نشسته و مجبوره طناب محکمی که گرفته بوده رو ول کنه. 

البته که درست نیست

البته که امام همیشه و همه جا هوامون رو داره. اما هوای حرم...


خدایا به رحمت تو امید دارم. ما رو دوباره خونه ی ولیّ خودت راه بده لطفا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی