همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

من اونی که نشون میدم نیستم

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱ ق.ظ

خانم دکتر استادم دو بار، طی دو سال متوالی بهم گفته که بیا با هم کار پژوهشی انجام بدیم. منم گفتم چشم ورفتم و پشتم رو هم نگاه نکردم. چون همسر جان علاقه نشون ندادند وقت خالی کنند برای نگهداری از بچه ها، گاهی از دید خانم دکتر به خودم نگاه میکنم، خودم رو ادم غیرقابل اعتمادی میبینم که نمیشه رو حرفش حساب باز کرد. و اینو اصلا دوست ندارم. شاید باید بیشتر پشتکار نشون میدادم برای جلب رضایت همسر جان.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۹
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی