همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

ما طفلکی ها

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ق.ظ

تو طول روز اونقدر جیغ و ویغ و داد و بیداد میکنم با پسرک و اونقدر اره بیار تیشه بگیر میکنیم که شب ها دلم میخودد از عذاب وجدان مچاله بشم. چه کنم که حرف گوش نمیکنه؟ لباس بپوش، دستاتو بشور، مشقاتو تمیز بنویس، زود بنویس جمع کن، با خواهرت دعوا نکن، اسباب بازیهاتو جمع کن بشین پاشو بخور نخور نکن بکن 

طفلک بچه دیوونه میشه از دستم

طفلک من دیوونه میشم از دستش

طفلک تر تر سارا دیوونه میشه از دست مامان و داداشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی