همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

هیچ نگو، چشم ببستم دهن

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ق.ظ

بعد از ۱۳ سال اشنایی، و ده سال و نیم همسری، هنوز اندر خم وژایف و حقوق همسرها هستیم

هنوز با تحکم میگه که تو هم هی گیر بده به من، تمرین کن روی حرف من حرف نزنی، در حالیکه من داشتم بهش میگفتم سخت نگیر . اگه تلوزیون رو با دکمه جلو خاموش کنیم طوری نمیشه

همسر عزیزم تو با تحکم میتونی من رو به دم نزدن مجبور کنی، ولی همون قدر با تصاعد هندسی قلبم از تو دور و دورتر میشه

متاسفانه دل تحکم حالیش نیست جان جانان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی