همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

آیا به پایان من نزدیک میشویم؟

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۵۸ ب.ظ

نمیدونم چه خوابی دیدم

نیمه شب بلند شدم و ملافه بالشم رو به زووور در اوردم.

بعد که کارم تموم شد متوجه شدم این، اون چیزی نبوده که باید انجام میدادم. 

ملافه رو انداختم رو بالش و خوابیدم.

صبح که داشتم رختخوابا رو جمع میکردم دیدمش و تازه یاد دیشب افتادم.

هنوزم نمیدونم چرا اینکارو کردم ولی دکمه ی ملافه از شدت زور من کنده شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۲
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی