همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

گرما در سرما، خوشی در ناخوشی

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۴۳ ب.ظ

با خودم قرار گذاشتم هر وقت دلم خواست چیزی بنویسم و گله ای کنم ، یک حرف خوشحال کننده به جاش بنویسم. چون من معمولا فقط تو حالت سردرگمی و ناراحتی مطلب مینویسم. خوشی ها رو تمرین نکردم بنویسم.


القصه

دیروز از ظهر میزبان جاری جان و پسرشون بودیم و شب هم ساعاتی از خواب پسرکمون گذشته عموی بچه ها بهمون ملحق شد و خدا رو بسیار بسیار شکر کردم که دلخوری ها و سوتفاهمات گذشته از بین رفته و جاری جان گفتند من رو خیلی دوست دارند و من مثل خواهرش هستم. 

خیلی عالی بود. تا به حال این همه مدت با هم نبودیم. و شکر خدا با دل خوش و مهربانی.

خیلی دعا کرده بودم و میکنم برای بهبود روابط که شکر خدا دعاهام مستجاب شد. 

الحمدلله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۱
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی