همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

گویروخ

سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴ ق.ظ

خواهر جان دومی طی تماس تلفنی ازم میپرسه چی کارا میکنی؟ دکترا؟ ترجمه؟ درس؟

میگویم روغن دنبه و آب استخوان میگیرم

و بحث به نکات فنی روغن گیری از دنبه کشیده میشود.


من این نیستم.

این، همه ی من نیست. و من به لطف و یاری خدا ووهمت و تلاش خودم که اونم باز یاری خداست، از جام بلند میشم و یک جهش بزرگ رو به جلو میکنم.

به مدد و یاری و با امید به خدا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۶
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی