همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

یک مامان گیر دهنده ی آزاردهنده

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۳۵ ب.ظ

از کار نیمه تمام و نصفه نیمه بیزارم

وقتی پسرم بعد از یک ساعت از شروع مشق هابش، فقط چند خطی نوشته، کلافه و عصبی میشم.

هی با خودم تکرار میکنم به من چه، فوقش نمینویسه، حالا نوشتنش اثر مهمی هم تو اینده اش نداره، رابطه ی مادر فرزندی مهمتره تا مثلا سر ساعت مشق رو تموم کردن و ...

اما از درون مانند یک مته روحم رو میخوره، میجوه، نمیتونم واقعا ازش بگذرم. ممکنه چند ساعت تحمل کنم اما در نهایت عصبانیت فروخفته ام فوران میکنه و گدازه هاش بچه ها و خودم و همسایه ها رو ازار میده.

کاش راهنمای خوبی بهم یاد بده چه کنم. و گرنه ۱۱ سال و نیم ازین وضعیت باقی مونده، با تصاعد شبه هندسی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی