همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

یک متهعد به خدمتِ بی خدمت

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ

با صورتحساب ده میلیون تومانی برای لغو تعهد خدمت ارشد، کاخ ژاپنی آرزوهام متزلزل گشت!

اخه هشت ترم لیسانس هفتصد تومن؛ اونوقت چهار ترم ارشد ده میلیون تومن؟؟؟؟

شیطان داره وسوسه ام میکنه به جور کردن الکیِ سابقه ی کار، اما کور خونده. من زیر بنا و اساس موفقیتم رو بر دروغ نمیگذارم.

نمیشه شوهر آدم، یا بچه هاش، گواهی اشتغال به کار ۲۴ ساعته برای آدم صادر کنند؟؟؟؟

آخ که اگه این مدت سرکار رفته بودم، دوبل تو هزینه هام صرفه جویی میشد. هم پول در اورده بودم، هم کار یاد گرفته بودم، هم الان ده میلیون پول بی زبون نباید میدادم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی