همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

خدایا حول حالنا الی احسن الحال لطفا

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۸ ق.ظ

خوبی خونه تکونی در لحظات آخر اینه که خونه واقعا تمیزه موقع تحویل سال

ولی امان از وقتی که اونقدر خسته ای که حاااال نداری در حمام عید، خودتو بشوری!!

دستا گزگز کرده و خشک شده اند، کمر داغون و البته حسن اش اینه که از خستگی خوابت نمیبره و بلند میشی و در حالی که تصمیم گرفتی امسال رو برای اولین بار بخوابی و بیدار نباشی، لحظه تحویل سال رو، که فکر میکردی یک ساعت بعده، درک میکنی و با سوره یاسین سال جدید رو شروع میکنی. 

سال نو مبارک. ان شااالله سال پر از سلامتی برای تک تک عزیزانم و سال موفقیت و شادی و برکت باشه. ان شاالله اخر سال که برمیگردم و به سال گذشته فکر میکنم یک لیست بلند بالا از برکات و دستاوردهاش داشته باشم.

مهمترین دستاورد سال ۹۷ اول از همه سفر کربلا بود در نوروزش. بعد هم بهبود و ترمیم رابطه با جاری جان بود که خیلی خیلی براش دعا کرده بودم و از خدا خواسته و بودم و خدا رو بابتش بسیار شکرگزارم. 

پسرم حفظ جز یک قران رو تموم کرد. الحمدلله. و باسواد شد شکر خدا.

همسرجانم چندین جایزه خوب برنده شد. الحمدلله.

خواهرهام صاحب فرزندانی سالم و خوب شدند. الحمدلله.

خانواده همسرم ویلاشون رو تکمیل کردند و به سلامتی ساکن شدند. الحمدلله تونستیم کمک حالشون باشیم برای کارهاشون و یک گوشه ی کار رو بگیریم و حداقل کمی دلگرمشون کنیم. 


و من... وقف مادری و همسری بودم. تنها دستاوردم همین بوده شاید.

یک مصاحبه نافرجام دکترا داشتم.

یک مدت تلاش فعلا رهاشده برای بورس ژاپن داشتم. مطالعه زبان و ازادسازی مدرک لیسانس و شرکت در جلسه مشاوره در سفارت ژاپن و سرچ های فراوان راجع به رشته و بورس و ترجمه مدارک و ... و کلی رویاپردازی راجع به زندگی در ژاپن

یک تلاش نافرجام برای ترجمه کتاب صنعت اسلام هراسی داشتم.

و چند تا کتاب خوب خوندم.


شاید امسال برم مدرسه دانشجویی اهل بیت نبوت، چیزی که همسرم دلش باهاش صافه و استقبال میکنه. که چیزی یاد بگیرم که به درد دنیا و اخرتم بخوره.

ولی هنوز از بورس ژاپن ناامید نیستم. اگر صلاحم در اون باشه از خدا میخوام یک راهکار پیش پام بگذاره، من حیث لا یحتسب. 

علاوه بر اون مطالعه رو به صورت جدی تر و بیشتر ادامه میدم. سعی میکنم به لطف و یاری خدا هر دو هفته یک کتاب بخونم که اخر سال یک لیست حداقل ۲۵ تایی از کتابایی که خوندم داشته باشم.

کتابهای پارسال تا جایی که یادم میاد:

۱ و ۲ سلام بر ابراهیم یک و دو

۳ تاریخ مستطاب امریکا

۴ نرگس

۵ از کدام سو

۶ هوای من

۷ مادر شمشادها

۸ خرده جنایتهای زناشویی

۹ مقداری کتاب تربیتی

... شونصد بار ختم نینی نبات😁

... کتاب تمرین دیکته شصتاد بار🤓

فعلا همینا یادمه. 

و فکر میکنم وقتشه اینستا را پاک کرده و به جای گوشی کتاب بیشتری در دست بگیرم.

امسال را پس سال هرچه کمتر گوشی و هرچه بیشتر کتاب مینامم به یاری و لطف خدا. 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۱
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی