همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

عصبانیت نیمه شبانه به وقت نوروز

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ق.ظ

عصبانیت پسرک کمی فروکش کرد و با چشمانی گریان و گلویی پر از بغض و دلی پر از غصه ی وسایلش خوابش برد.

دخترک هم در آغوشم آرام گرفت و خوابید.‌

پدر خانواده با ظاهری آرام و باطنی پر از تلاطم خوابید.

همه گریه هایشان را کردند و دادهایشان را زدند و پاره کردنی هایشان را پاره کردند و لگدهایشان را کوبیدند و تهدیدهایشان را کردند. 

من ماندم و بغضی که گلویم را فشار میدهد و قلبم را مچاله میکند و آبرویی که در ساعت یک و نیم نصف شب رفت و حق الناس و حق هسایگی که ضایع شد به خاطر یک تکه کاغذ کادوی مینیونی پاره شده و مشتی عصبانیت کنترل نشده از طرف پدر و پسر.


تا وقتی خودمون نمیتونیم عصبانیت خودمون رو کنترل کنیم نمیتونیم انتظار داشته باشیم پسرکمون بلد باشه، بخواد و بتونه عصبانیتش رو کنترل کنه‌.

تا وقتی خودمون تهدید میکنیم که میزنمت و پاره میکنم و میشکونم و ال میکنم و بل میکنم امممممکان نداره پسرکمون یاد بگیره وقتی ناراحته باید چی کار کنه. 

تا وقتی رفتار ما با کوچکتر از خودمون و زیردستمون یعنی پسرمون درست نیست، پسرمون هیییچ الگویی برای رفتار مناسب با زیردست خودش یعنی خواهرش نداره. 



تبصره یک : عصبانیت و تشنج، بعد از یک روز عالی دید و بازدیدی، نمک تعطیلاته. 

تبصره دو : تعطیلاتمون خوش شور شد امشب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی