همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

تولد۳۲

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ق.ظ

تولدی که با پیامک های مهربانانه همسرجان همراه شود، چه شووووود، پیامک هایی که من رو بررد به دوران عاشقی...


- تولدت مبارک بهترین اتفاق زندگی من

- جاانم. چقدر تبریکت و بیشتر از اون متن تبریکت بهم چسبید عزیزم. دوستت دارم ایمانم. 

- تولدت مبارک همیشه بهار من

- اخ که اگه هر روز تولدم بود میمردم از خوشی🌷😍



البته که گرفتن گردن آویز خوشگل و رولت خوشمزه نیز من رو شاد کرد. ولی این پیامک ها هم خیلی چسبیدند. 


خدایا شکرت که به من فرصت دادی ۳۲ سال در ملک تو زندگی کنم. خدایا کمکم کن از سرمایه ی عمر و سلامتی و جوانی که به من ارزانی کرده ای به خوبی و با رضای خودت استفاده کنم. کمکم کن از امانت هایی که به من سپرده ای، فرزندانم درست و مطابق خواست و رضایت خودت مراقبت کنم تا وقتی تو را ملاقات میکنم، شرمنده نباشم.

خدایا شکرت به خاطر خانواده خوبم، تک تکشان، دوستان خوبم، و خدایا شکرت به خاطر همه چیز. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی