همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

هذیان نیمه شبی در ماه رمضان

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ق.ظ

هر شب میگم من خوابم میاد و میخوام بخوابم و هر شب تا بعد از سحر بیدارم. دلم برای خواب شبانه تنگ شده.

خوابم میاد و خوابم نمیبره


بعد از چالش دوخت جیب، زیپ جیب، دسته ی کیف، پشت و رو کردن دسته ی کیف، دوخت شونصدباره ی اون یکی دسته ی کیف و خراب شدنش و در تهایت شکافتنش و مثل اون یکی قبلیه دوختنش، میرسیم به مرحله ی سخت و نفس گیرِ " حالا دسته رو از رو به کیف وصل کنم یا بزارم لای درز بالاش بدوزم؟" با این دو راهی تصمیم گیری که اگر رو بزارم بدوزم محکمتر و اگر لای درز بزارم تمیزتر در میاد. 

هشتک من چرا یه کیف آماده نمیخرم؟

هشتگ تن کوکب خانم تو گور لرزید از کارهای من


میگم: فکر میکنم روح آبا از ما خواهر ها از جهت وصله کردن و استفاده مجدد از لباسها راضی باشه


خوابم میاااد


فردا همسرجانجان مصاحبه ی زنده ی تلوزیونی دارن، تو شبکه ی الکوثر


میگم به عنوان هنرمند دعوتت کردند؟

میگه نه پس، به عنوان مکانیک

به عنوان هفت تیر کش!

اخبار قتل همسردوم شهردار سابق تهران به دست همان شهردار سابق تهران، بداموزی شدیدی براش داشته.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی