همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

پنجشنبه ی اول مرداد را چگونه گذراندید

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ق.ظ

پسر جان، پس از چند سال، بار دیگه من رو به خواب بعد از ظهری دعوت کرد،  که با بسته شدن چشمای من، فعالیت خودش شروع شد و وقتی بیدار شدم خونه اتاق ها و اشپزخونه در حد بضاعت قشنگ پسرک هفت سال و هشت ماهه ام دسته گل شده بود.


صدای تلق تولوقی که از کولر میومد، صدای شل شدن تسمه اش بود. 

همسر جان کم کم داره به تعمیرکار حرفه ای کولر تبدیل میشه. همسری که حتی دست به پوشال کولر هم نزده بود تا دو سه سال پیش، الان به تنهایی پمپ اب و تسمه ی کولر عوض میکند، با استفاده از مشاوره تلفنی باجناق جان البته.


باغ موزه ی دفاع مقدس خیلی خوب بود. رفتم بالای تانک روسی گنده ی غنینت گرفته شده از عراقی ها در دوران جنگ، و حتی تر، درون تانک، و رعب و وحشت تصور انچه بر افراد سوار بر این تانک ها گذشته، بر دلم چنگ انداخت.  شام نان خشک و چای و بیسکوییت داشتیم، و در انتها وقتی از خانواده برادرهمسر جان جدا شدیم بستنی ، اخرِ لاکچری بازیمون بود!  برادرزاده جان همسر ویروس گرفته بود و پرهیز غذایی داشت. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۴
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی