همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

سرگردانی

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۴۷ ب.ظ

از صبح زود علی الطلوع که نه، از ساعت ده تا الان که یه ربع به هفت عصره، اشپزخونه ی منفجر رو تمیز کردم، یه عالمه ظرف شستم، دو نوع غذا، برای نهار و شام اماده کردم، خونه رو مرتب کردم، کتاب خوندم، با پسرک درباره ی قران خوندن و به خاطر تمایل من به تبعیت او، و تمایل او به تبعیت نکردن از من، به نتیجه نرسیدیم و رهاش کردم، و حالا شدیدا دلم گرفته دلم خلوتی میخواد که شدیدا ندارمش. کارهایی دلم میخواد بکنم که شدیدا بچه ها نمیزارن.

و من پر از بغضم. 

نمیدونم این شیوه قران خوندن و وادار کردن پسرک به حفظ درسته یا نه. خدا راضیه که حفظ قران برای بچه ها معادل دعوا و جر و بحثه؟ 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۶
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی