همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

والله رئوف بالعباد

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۰ ب.ظ

صفحه رو باز کرده بودم که در باب تنگی دل و غم و غصه بنویسم ، و اندکی نک و ناله کنم دلم باز بشه، که یاد قرار دیروزم با خودم افتادم که در وقت غصه و ناراحتی، فقط قران بخونم. 

به قولم عمل کردم و گریه هام رو سر قران فشاندم. ولی دلم ارام شد و هزاران باره یادم افتار که خدا بزرگتر و مهربونتر و توانا تر و همه چی تموم تر از اینه که بخواد من رو در امر تربیت بچه هام تنها بزاره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۲
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی