همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

شتر در خواب بیند پنبه دانه

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ق.ظ

خواب و خیال های ۱۷ بهمن ۹۷ برای بورسیه ژاپن

 

(عکس کیمونو)

یه دونه ازینا میخرم، مشکی با گل های صورتی و سفید و آبی، با روسری و ساق دست فیروزه ای، رنگ گلهاش
یه ست روسری و ساق دست صورتی هم میگیرم. ان شاالله

وسایل خونمون رو توی اون خونه میگذاریم. بعد از دوسال ، وقتی برای تعطیلات ایران هستیم یک خونه چهارخوابه با حیاط و پارکینگ و باصفا میخریم. 
پنجره دوجداره، کف پارکت، آشپزخانه بزرگ و پر از کابینت، خونه نورگیر و روشن، تراس پر از گل، 
ان شاالله.

زبان ژاپنی رو عالی یاد میگیرم و انیمیشن ها رو به زبان ژاپنی نگاه میکنم.

تو دانشگاه، بهترین دانشجو هستم که همه ی اساتید برام احترام و ارزش زیادی قایل هستند، درست مثل اِکو، که همه از خوب بودن درسم و دانشجوی خوبی بودنم تعریف میکنند.

رستوران ژاپنی که با همه پذیرفته شدگان میریم ، مانتو مشکی بلنده رو میپوشم، با شلوار کرمی، شال قهوه ای که ایمان خریده، با کفش قهوه ای ۱۴۰ تومنیه که از سپهسالار گرفتیم با کیف قهوه ای جدیدم میرم. ان شاالله
اگر سرد بود هوا،  پالتو قهوه ای چهارخونه ام رو که با پارچه پشمیم ان شاالله میدوزم میپوشم.

خدایا من خیلی دوست دارم برم ژاپن دکترا بخونم و استاد دانشگاه بشم. لطفا کمکم کن تو این راه موفق باشم. با خیر دین و دنیا و سلامت خودم و عزیزانم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۵
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی