همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

لطفا بزن اون شبکه

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۲۴ ب.ظ

در پی سلسله بدبیاری های تعطیلات آلودگی هوا، امروز صبح قبل از کلاس شنا معذور شدم. دیروز هم کلاس تدبر تعطیل شد. قم هم که با حضور خواهرسومی کنسله. غذا هم که بدبو شده و بوی هویج گندیده میده. سارا رو هم دعوا کردم. چون فین فین میکنه و برای احتیاط نگذاشتم بره خونه همساده و بنابراین گریه زاری+ ضرب و جرح مامان+ ازار و اذیت مامان را در کارنامه داشتیم.

  در کنار همه ی اینها، وقتی داشتم با بچه ها بازی میکردم، من و جناب بارفیکس به اتفاق پرت شدیم زمین. زانوها و دستا و پاهام درد گرفت و در هم قلوه کن شد. 

قشنگ معلومه روی فرکانس منفی هستم. 

و بدیش اینه که با این همه بدبیاری، انگیزه ندارم فرکانسم رو تغییر بدم. 

مهمانی های خوش حال کننده دیشب با جاریم و پریشب با مادرشوهر البته بارقه های امید خوشحال کننده ای بودند این وسط.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۴
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی