همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

مرض دکترا

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ب.ظ

یکی از فیلدهای تخصصی و مورد علاقه من، سرچ برای مقطع دکترا در کشورهای دیگه است. از سوئد و اتریش و کانادا و المان و سوئیس و ژاپن و مالزی و حتی در اقدامی اخیر، ترکیه.  

میدونم. مرض دارم. 

خیلی وقت بود سرچ نکرده بودم.

تخسیر ایمیل دانشگاه تهران بود. منو به ثبت نام در دوره تابستانی در سوئیس دعوت میکرد. آاااخ سوئس. خیلی سوئیس دوست دارم. اما سوئیس منو؟ فکر نمیکنم.

ایمان سوییسو؟ دوست داره. اما ایمان منو تو سوئیس؟ شاید!

ایمان منو تو سوییس در حال دکترا؟! ممکنه!

ایمان منو تو سوییس، در حال درس که خودش پولشو بده؟؟؟ هرگز!!!

هرگز هیچ وقتیااا!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۶
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی