همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

بسم الله النور

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸ ق.ظ

الحمدلله رب العالمین 

یک سال دیگر گذشت و ۳۳ ساله شدم و شکر خده در کنار عزیزانم سلامت و خوشحال هستیم. 

تولد ۳۳ ام، با هدیه ی غافلگیر کننده و زودهنگام یک سرویس طلا در روز تولد همسر جان در دی ماه شروع شد. بعد با خرید یک لباس مجلسی قبل از عید ادامه پیدا کرد، با پیام های محبت امیز و پی در پی همسرجانم در شب تولدم شیرین تر شد، با پیام ها و تماس های پر مهر دوستان و اقوام دلپذیر تر شد، با شور و شوق بچه ها برای نقاشی کشیدن برای من شور گرفت. با پخت کیک اسفنجی و خرید جوجه کباب و تشریف اوردن مامان جان و باباجان  و هدیه اوردن یک گونی برنج به عنوان هدیه تولدم و فوت کردن شمع برای دلخوشی سارا جان،  اوج گرفت.

ولی هدیه ویژه تولدم غروب نوزده فروردین به دستم رسید.

ایمیلی از راضیه، هم اتاقی و دوست دوران خوابگاه. که دورانی که با هم بودیم، دغدغه های عقیدتی عمیقی داشت. تا اونجایی که  وجود خدا و عدل اش رو زیر سوال میبرد. 

ولی پیام دیروزش مبنی بر تبریک ویژه تولدم به مناسبت همزمانی با ولادت امام زمان، من رو خیلی خیلی خیلی خوشحال کرد. یک عکس و یو مداحی هم با همین موضووع برام فرستاده بود.

خیلی خوشحال شدم که راهش رو پیدا کرده و خدا و ائمه در واژگان زندگیش جا پیدا کردند‌ 

الحمدلله رب العالمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی