همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

توبه نامه

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۴۴ ق.ظ

و درست بلافاصله بعد از ثبت پست قبلی، قران رو باز میکنم که ختمم رو ادامه بدم و میخونم:

من کان یریدالحیوه الدنیا و زینتها نوفِّ الیهم اعملهم فیهاو هم فیها لا یُبخسون. اولئک الذین لیس لهم فی الاخره الا النار و حبط ما صنعوا فیها و باطل ما کانوا یعملون. هود ۱۵،۱۶

آن هایی که زندگی دنیا و زرق و برقش را میخواهند، نتیجه تلاششان را همینجا کامل به انها میدهیم و در این دنیا چیزی از حقشان کم گذاشته نمیشود. آن ها کسانی اند که در آخرت، آتش نصیبشان است و بس. تمام فناوریهای مادیشان به هدر رفته و همه کارهایشان بی اثر است.

نقطه.

خدایا غلط کردم. نقطه.

 

 

خدایا نمیگم نمیخوام اونایی که گفتم‌. اگر اونایی که گفتم و خواستم دنیاخواهیه و نتیجه اش آتش، خدایا من تو رو میخوام و رضوان تو را.

اما اگر تداخلی با خداخواهی و آخرت اندیشی نداره، دمت گرم که براورده میکنی. به جان خودم اگه راضی باشم یه وجب از قصرهای بهشتیمو با هزار برابر این خونه ها و مال دنیا عوض کنم. 

 

خدایا حس "غلط کردم" سرتا پام رو فرا گرفته

 

الهم لا تجعل الدنیا اکثر همّنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۳
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی