همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

صبح قدر

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۱ ب.ظ

معلم قرانی میگفت بسه دیگه هر چی برای خودتون دعا کردید. از امام زمان خواستید براتون کاری انجام بده. این شب قدر، به جای اینکه از امام زمان بخواین مشکلات شما رو حل کنه، فکر کنید ببینید شما میتونید چه کاری برای امام زمان انجام بدین. یه لیست بنویسین از کارایی که قراره انجام بدین و یه باری از دوش امام زمان برداشته بشه.

 

مینویسم که یادم باشه:

صبوری، چیزیه که دنیا و آخرت خودم و بچه هامو بهبود میبخشه. صبوری چالش عمیق و شدید این روزامه. این سالهامه البته. 

صبوری، نیازیه که نرسیدن بهش، میتونه باعث دوری من از امام زمانم باشه. میتونه دل امام زمانم رو برنجونه. 

پس من صبر میکنم. من صبوری رو مشق میکنم، برای شادی دل امام زمانم. 

 

نکته دوم، انجام تدبر ها و سیر مطالعاتیه. به نیت اشنایی خودم و در مرحله دوم دیگران با روح قران، امامم زمانم .

سوم؛ دقت به نیت های اعمالم، و خالص کردنشون. برای رضایت خدا و اینکه هر کاری که میکنم، قدمی باشه برای نزدیک شدن به ظهور ان شاالله. 

 

قل ان صلاتی و نسکی و محیای و مماتی لله رب العالمین 

 

جمعه، ۲۱ رمضان ۱۴۴۱

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۶
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی