همه ی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب

تمرین جمع آوری مال شوهر

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۳۳ ب.ظ

از وقتی تصمیم گرفتم که بنابر حدیث امام علی، که میفرمایند بدترین صفات مردان، بهترین صفات زنان است، بخل را پیشه کنم، قشنگ خدا میگه: آهان! خب پس. حالا اومدی کلاس بخل ورزی، امتحانا رو شروع میکنیم. البته منصفانه اش اینه که امتحانا همیشه بودند تا من حواسمو جمع کنم و من به چشم: "عه! پس چرا شوهرم درک نمیکنه دوست دارم دست و دلباز باشم" بهشون نگاه میکردم.

طی عملیات محیرالعقولی، هفت تا کتاب برای عیدی عید غدیر خریدم، که یکیش هم برای خودم بود و بعد فکککر کردم که عه وا! پس چرا هشت تاست؟؟ بعد رفتم یکیش رو پس دادم، بععد دیدم که عه واااا! کتابم کو؟؟ و فهمیدم که کتابم رو دوبار شمرده بودم😑

حالا باید برم گردنمو کج کنم و بگم ببخشید اقا اشتباه میکردم که فکر کردم اشتباه کردید. حالا کتابمو پس بدین 😭😭😭 خدایااااا روم نمیشه. خدایی امتحانای سخت میگیری ها خداجونم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۹
Rose Rosy

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی